Podívejte se na internetu, jak se nabízí většina nemovitostí a právě takto to nedělejte.
Níže najdete praktický přehled aktivit, které zajistím při prodeji Vaší nemovitosti.
JEN ty NEJlepší realitní služby
Prodej nemovitosti se dělí na dvě fáze:
1) PREZENTAČNÍ
2) PROPAGAČNÍ
1) PREZENTAČNÍ
Profesionální foto
Říká se, že jíme i očima. A nemovitost je na tom podobně. To, jak na nás působí, rozhoduje zda koupíme.
Skvělé texty a přesné informace
Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nadpisy atd.
Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.