m.me/100347211451216
1

Profesionální foto

Říká se, že jíme i očima. A nemovitost je na tom podobně. To, jak na nás působí, rozhoduje zda koupíme.

2

Skvělé texty a přesné informace

Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nadpisy atd.

 

Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.

3

PENB

Průkaz energetické náročnosti budov.
42 % nemovitostí v ČR má chybně uvedeno písmenu G mimořádně nehospodárná. Často se potenciální zájemce neozve právě proto, že vidí G. A přitom je důvodem jen špatně odvedená práce při prezentaci nemovitosti. 

Vyplňte formulář a brzy se vám ozvu

Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE

Tomawell s.r.o. © 2024

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


459959982_915023470656973_7251422473300677216_n