Pár dobrých důvodů, proč prodávat bez realitky
26. 1. 2015
26. ledna
My makléři se často setkáváme s klienty, kteří nás žádají o pomoc ve chvíli, kdy se jim nedaří prodat nemovitost bez realitky. Mrzí nás to, protože kdyby nás o pomoc požádali dříve, ušetřili by čas, nervy a hlavně peníze. I když si původně myslí pravý opak.
Proto vám tu nabízím pár „dobrých“ důvodů, proč prodávat bez realitky.
- Když vaši nemovitost inzeruje profesionální makléř, osloví o pár stovek tisíc lidí víc, než vy. Naše inzerce je mnohonásobně rozsáhlejší, než ta od soukromé osoby. Tedy, máme o pár tisíc % větší pravděpodobnost, že tu vaši nemovitost prodáme za vyšší cenu. Nehledě na to, že když nabízí nemovitost přímo majitel, kontaktují ho výhradně realitní kanceláře. Rozhodně ne skuteční vážní zájemci.
- Když makléři zavolá klient, tak ten si ho pochopitelně prověří. Není to podvodník? Není to zloděj, tipař na vykrádání nemovitostí a podobně? Těch se na stránkách pro inzerci bez RK pohybuje až až. Vždyť jim „zákazník“ předloží kontakt i s fotodokumentací, ochotně pozve dál a ještě odpoví na vše, co se zloděj zeptá. Když si inzerát podáte sám, na prověřování za dveřmi vaší nemovitosti už je trochu pozdě.
- Vážně máte čas na to v podstatě nonstop odpovídat na otázky, emaily a vést strategicky správné vyjednávání se všemi, co se vám ozvou?
- A opravdu víte přesně, co vše je potřeba zařídit při prodeji?
- Na základě čeho jste stanovili prodejní cenu? Podle toho, za kolik by se vám líbilo prodat? Nebo vám nějaký odborník stanovil skutečnou tržní cenu a ne nesmysl? Ať už směrem dolů, nebo nahoru.
- A navíc, pokud si zvolíte „obyčejného“ právníka, který nemá zkušenosti s nemovitostní problematikou, zaplatíte za jeho služby tisíce a tisíce a ještě si nemůžete být jisti dobře odvedenou prací. My spolupracujeme s těmi zkušenými v daném oboru a máme výhodné smluvní ceny.
- Můj vzácný kliente, pokud chcete oslovit s prodejem tak o 1 000% méně potenciálních klientů, chcete riskovat, že vám někdo vykrade nemovitost, jestli máte chuť dělat prohlídky a jednat s klienty, kdykoli oni potřebují, když chcete, aby vás to stálo všechno větší nervy a peníze a jste si jistý, že to obstaráte právně správně, pak hurá do toho. V opačném případě se na mě obraťte včas. Rád vám představím, co vše pro vás umím udělat. Je toho hodně.